Hej!

Jeg er i gang med at renovere et rum, hvor der er ødelagt spidspapir på vægge og loft. Tanken er at fjerne al spidspapir og sætte gipsplader op. Mit spørgsmål er, hvordan gør jeg med ydervæggen? Er det muligt at sætte gipspladerne direkte på tømmermuren, eller kan der opstå problemer med fugt? Væggen er naturligvis noget ujævn. Bliver det et problem, eller skal man sætte den helt i vater? Taknemmelig for alle svar.

Med venlig hilsen Jonas

J Jonfrx sagde:
Hej!

Jeg er i gang med at renovere et rum, hvor der er ødelagt stræklærred på vægge og loft. Tanken er at fjerne alt stræklærred og sætte gips op. Til mit spørgsmål, hvordan gør jeg med ydervæggen? Kan man montere gipsen direkte på tømmervæggen, eller kan der blive problemer med fugt? Væggen er selvfølgelig noget ujævn, bliver det et problem, eller skal man lave et skelet, så den bliver helt perfekt? Taknemmelig for alle svar

Mvh Jonas
Jeg er i en lignende situation nu, hvor jeg renoverer køkken i en lejlighed. Hvordan gik det i dit tilfælde? Fik du væggene nogenlunde lige ved at sætte gips direkte på tømmer?

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.