Jeg og min kone er i gang med at bygge hus, men har endnu ikke besluttet om det bliver sten eller træ.
Jeg har læst lidt om forskellige letbeton-konstruktioner, og disse virker jo rimelig lette at gøre en hel del selv på. Det eneste problem ser ud til at være elinstallationen, hvor man tilsyneladende skal fræse spor til dette.
Er der nogle ulemper ved at regelere op og sætte gips på indvendige vægge (af letbeton) for at lette elinstallationen (mere end at rumarealet mindskes)? Risikerer man fugt?