Hej!
Jeg renoverer indendørs trappe. Vange af egetræsfiner. Gipsplade under. Jeg tænkte på at spartle overgangen og forstærke med hjørneprofil - men vil det holde?

Vangen vil blive hvidmalet. Billedet viser detaljen. Gipspladen har masonit under sig.
 
  • Detaljebillede af en trappe under renovering med vanger af egefiner og gipsplade under den. Overgang med pletspartling og umalet træoverflade.
J
Nej siger jeg, da det er træ, der bevæger sig, så det vil revne..
Bedre at gipse det hele..
 
J Jansson69 sagde:
Nej säger jag då det är trä som rör sig så det kommer att spricka..
Bättre att gipsa alltihopa..
Tak, men gips ikke muligt, da vi i så fald skal fortsætte rundt om vognstykket.

Er det liste jeg skal kigge på da?
 
  • Trætrappe med ubehandlede flader og spartelmærker. Et par sko står på nederste trin.
J
Ja en indmalet liste skjuler jo bevægelser bedre..
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.