Hej, dette er mit første indlæg på forummet, da jeg er nybagt husejer, det er et murstenshus fra 1962.

Har nogen tips til hvilket materiale jeg kan bruge for at få fast gelænderet? kældervæggen er nok i letbeton eller Lecasten eller hvad det nu kan hedde.

Mvh
Mikael

• Hånd holder et trægelænder op ad en grå væg med synlig skrue og beslag. Gelænderet ser ud til at være løsnet fra væggen.
Fulkemisten
Fyld med husfix, lad tørre, bor nyt hul, i med Fischer universalplugg UX. 10 mm burde blive godt til den der skrue.

Tak for det, lyder helt vildt godt

E
M MrTenere sagde:
Tak for det, lyder hur bra som helst
Jeg ville have kørt med kemankare. Blæs rent hullet, sprøjt i massen og tryk skruen tilbage i hullet og lad det hærde. Så vil du aldrig behøve at bekymre dig om dette igen (y).

• Synes
Stefan N
  • Laddar…
Fulkemisten
E epw sagde:
Jeg ville have brugt kemanker. Blæs hullet rent, sprøjt massen i og tryk skruen tilbage i hullet og lad den hærde. Så behøver du aldrig bekymre dig om dette igen (y).
Indtil skruen skal ud? Eller virker det at skrue den ud der?

E
Fulkemisten Fulkemisten sagde:
Førens skruen skal ud? Eller fungerer det at skrue den ud da?
Hvis man alligevel skal skifte rækværk så er det bare at brække det ud og pudse igen eller bruge husfix, så er det en saga blot. I mellemtiden sidder det, som det aldrig har gjort før.

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.