Hej har købt nogle sække flytfix på bauhaus. Men skidtet stivner ikke og begynder at blive bekymret om de har solgt gammelt fix til mig!

Er dette producentens dato ved produktion?
Står at det holder 12 måneder.

• Billede af en sæk flydende fix fra mærket PROBAU med en trykt dato, muligvis produktionsdatoen, 22.03.11, i sort tekst på emballagen.
Bauhaus solgte gammel Combimix flydespartelmasse til mig. Det tog lang tid at hærde og blev meget ujævnt, hvilket ikke fungerede, da spartelmassen skulle bruges som overflade. Jeg mailede Combimix, som bekræftede, at mine problemer skyldtes gammel spartelmasse, der har 6 måneders holdbarhed. Bauhaus håndterede reklamationen godt, jeg fik pengene tilbage, ny spartelmasse, og de lånte en betonsliber ud til at fjerne den dårlige spartelmasse.

/Højhus

Og for at svare på dit specifikke spørgsmål; ja, det er højst sandsynligt produktionsdato på billedet.

/Höghus

Höghus Höghus sagde:
Og for at besvare dit specifikke spørgsmål; ja, det er højst sandsynligt produktionsdatoen på billedet.

/Höghus
Tak for svaret! Så vil jeg tage en snak med Bauhaus, så håber jeg, at de gør det rigtige.

J Jakob92 sagde:
Tak for svar! Så skal jeg tage en snak med Bauhaus så håber jeg at de gør det rigtige.
👍
Jeg måtte forhandle lidt for at få det tilbud.
Deres første var for dårligt og jeg accepterede det ikke…

/Høghus

Opdatering!

Har nu været i kontakt med Bauhaus, og de har indvilliget i fuld tilbagebetaling samt erstatning for det materiale, jeg forsøgte at fastgøre.

Ekstremt tilfreds med deres kundeservice og hurtige tilbagemelding! 😄

• Synes
Höghus
  • Laddar…
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.