Hej,

har et badeværelse i kælderplan. Væggene er pudset indvendigt og jeg skal fylde nogle gamle borehuller (fra kroge og skabe mm) inden jeg maler eller eventuelt fliser. Forslag til produkt til at fylde/spartle hullerne med?

pudsemørtel? Fuge? Spartelmasse? Jeg har ingen anelse om, hvad der passer bedst.

T Themattias80 sagde:
Hej,

har et badeværelse i kælderplan. Væggene er pudset indvendigt og jeg skal fylde nogle gamle boreskruer (fra kroge og skabe mm) inden jeg maler eller evt. lægger fliser. Tips til produkt at fylde/spartle hullerne med?

puds? Fuge? Spartelmasse? Jeg har ingen idé om, hvad der passer bedst.
Skal du lægge fliser, behøver du ikke gøre noget. Men hvis du skal lægge fliser, formoder jeg, at du også skal sætte en membran, eftersom det var et badeværelse. Jeg ville have spartlet hullerne med fliseklæb. Hvis du alligevel skal lægge fliser, skal du alligevel skaffe klæb.

• Synes
MagHam
  • Laddar…
Claes Sörmland
Noget cementbaseret som ikke synker. "Filler" af typen Husfix eller pudsemørtel.

• Synes
MagHam
  • Laddar…
Kommer ikke blive tætningslag overalt, kun i bruseområdet. Fliser eventuelt kun op til halve væggen.

okay fliseklæb fungerer. Tak

Hvis jeg vil fylde i med en eller anden filler, er der så en fornuftig på tube, som ikke behøver at blive blandet og er besværlig?

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.