Jeg har altså teglvæggene indendørs med 1-2 cm puds udenpå. Usikker på om nogle af væggene er ren beton. Tror ikke det.
Jeg har i hvert fald fyldt flere huller før med en hjemmelavet "sprøjte" af en plastikpose, som jeg foldede og husfix (cementbaseret), som jeg pressede ud gennem tuden, men denne aften gik det ikke.
Formodentlig fordi jeg ikke havde tålmodigheden hele vejen. Det blev bare noget skidt, så jeg opgav.

Så jeg har googlet rundt efter andre løsninger og fandt til sidst dette produkt!
http://www.fischersverige.se/desktopdefault.aspx/tabid-1917/781_read-4507/

Det ser desværre ikke ud til, at nogen sælger den nogen steder =/
Så findes der alternativer til dette?
Jeg vil virkelig have en tud, så jeg kan presse det ordentligt dybt ned i hullerne og være sikker på at fylde dem. Spartel med spartelmasse er ikke en mulighed. Man kan vel aldrig få det længere end 2 cm ind?

Jeg vil have mulighed for at kunne bore samme sted igen, hvis det skulle blive nødvendigt eller for den næste ejer, så jeg vil jo gerne gendanne væggen til sin oprindelige stand. Nu har jeg jo ikke testet at bore samme sted, hvor jeg tidligere har repareret, så det går måske ikke alligevel(?). Revner reparationen? nogen der ved? Hvis det er tilfældet, så er det vel ligegyldigt, så kan jeg lige så godt bare tilstoppe dem udvendigt med spartelmasse.

Tanker og synspunkter modtages gerne.

Tak for kigget :rolleyes:

Så, tænkte jeg kunne afslutte med at fortælle, hvordan jeg til sidst gik til værks. Købte en pakke "rep och fix," som er en cementbaseret spartelmasse. Dette sammen med en sprøjte fra Willy's fungerede meget godt. Jeg skød det ind så langt jeg kunne i hullerne og kan kun håbe, at det fyldte ordentligt ud.

Tak. hørt om det også.

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.