Rigtig dyre og rigtig skidt anser jeg, da de som du siger, er superfølsomme for beskadigelse. Ser ingen ulempe ved at bruge rigtig træ?

jordraketen sagde:
Hørt om det, men hvor holdbare er de? Skal jo forhåbentlig sidde der et stykke tid. Hvis man f.eks. skulle komme til at slå imod dem med et eller andet. Er vel måske ikke så stor risiko, men ikke helt utænkeligt heller. Hvem sælger sådan? Skader jo ikke at kigge på dem.

jordraketen sagde:
Men skal man have panelet i samme retning som glesen skal man vel skrue ribberne på tværs og sømme panelet i?
Jo så har jeg for mig at vi gjorde, det var ret mange år siden så jeg husker ikke i detalje, men noget må jo være der til at skrue glesen i.

Vi har brugt polystyrenskum-modellen af loftslister, lidt enklere at lime dem op end at skrue/sømme trælister, især hvis de er brede. Men dyre som f-n er de. Har kigget på "bjælkerne" i polystyrenskum også, ser meget naturlige ud så nok kunne jeg bruge dem på det rigtige sted. At støde ind i noget er vel ret usædvanligt i loftet, det der taler imod er snarere at det føles bedre at lave dem selv for alvor :cool:

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.