Havde mistanke om at det var sådan her...
Skal lægge nyt gulv og tog løs sokler og rev lidt i plastikmåtten og fandt fugt i et hjørne.
Har ikke en anelse om hvorfra det kommer!?! Ser ud til at være begrænset til det her hjørne. Og har endnu mindre anelse om, hvad jeg skal gøre ved det??
Nogen der kan hjælpe...?
//Sara
Skal lægge nyt gulv og tog løs sokler og rev lidt i plastikmåtten og fandt fugt i et hjørne.
Har ikke en anelse om hvorfra det kommer!?! Ser ud til at være begrænset til det her hjørne. Og har endnu mindre anelse om, hvad jeg skal gøre ved det??
Nogen der kan hjælpe...?
//Sara
jeg bliver så træt! havde for nylig en besigtelsesmand hjemme for at tjekke en lækage i badeværelset.. :/
skulle have vidst om det her da også!
skulle have vidst om det her da også!
Medlem
· Västragötaland
· 870 indlæg
Svært at sige med blot disse billeder som hjælp, men lækagen kommer sandsynligvis fra en fejl i monteringen vindue dør kombination. Er der noget metalplade eller et dæksel udenpå, der er kommet skævt eller er monteret forkert. Nogle gange trænger vand ind på de mest mærkelige måder, når vinden presser på. Hvad er der udenfor døren, altan eller terrasse? Er der metal under træværket? Kan der stå vand under træværket? Nu er skaden allerede sket, så det er bare om at finde årsagen hurtigt, så det ikke bliver værre.
Hmm. Det ser ud som en altandør. Under trallen er der sikkert falsplade, der går op og ind mod facaden, fænomenet skyldes sandsynligvis, at det fra starten ikke var tænkt med en altan, men kun som et pladetag, når man så bygger på med trall eller lign, så forhindrer det sneen i at løbe af, vandet fra regnen bliver fanget i trallen og kryber ind osv...
Du må sikkert tage døren af, plus lidt mere nedenunder, kigge i loftet på etagen nedenunder og se, hvor meget fugt der er løbet ned der...
Har I købt huset inden for 10 år, og også fået det besigtiget, så kan I sandsynligvis påberåbe jer skjult fejl...
Du må sikkert tage døren af, plus lidt mere nedenunder, kigge i loftet på etagen nedenunder og se, hvor meget fugt der er løbet ned der...
Har I købt huset inden for 10 år, og også fået det besigtiget, så kan I sandsynligvis påberåbe jer skjult fejl...
nu har det regnet halvdelen af natten, så jeg tænkte, at jeg ville se noget mere, hvorfra det kan tænkes at komme.. men ikke! nu er det tørt.
der er altan udenfor, terrassetag under, men der kan ikke stå vand under.
derimod sidder tagrenden (eller rettere sagt brættet tagrenden sidder i) ikke fast rigtigt, så det drypper ned en del vand, og det sprøjter jo....
men så burde det være blevet vådt nu, når det regner..
bliver gaaal!
der er altan udenfor, terrassetag under, men der kan ikke stå vand under.
derimod sidder tagrenden (eller rettere sagt brættet tagrenden sidder i) ikke fast rigtigt, så det drypper ned en del vand, og det sprøjter jo....
men så burde det være blevet vådt nu, når det regner..
bliver gaaal!
snakkede med forsikringsselskabet og hvis problemet kom udefra er det ikke noget der dækker forsikringen. :/
Klik her for at svare