Har et hus fra 1968 med kælderplan i terræn. Huset er ikke omdrænet. Da vi fjernede originaltapetet fra ydervæggen i et af rummene, så det nogle steder ud som om der var fugt. Væggen er dog ikke mærkbart fugtig, og kælderplanet er i øvrigt tørt. Spørgsmålet er nu, hvordan vi bedst håndterer dette. Vedhæfter nogle billeder, så I kan se. Er det nok at male med silikatmaling? Eller hvilke tiltag anbefales?