Hvilke eventuelle negative virkninger har i blanding af frostbeskyttelsesmiddel i beton på bestandigheden?
Jeg har en svag erindring om, at det ikke er helt godt med frostbeskyt., husker jeg rigtigt?

Hvilke er begrænsningerne ved anvendelse? Jeg skal kun blande og støbe ca. 30 liter i et 5 cm lag. Det er jo blevet koldt :-? men jeg vil gerne klare nogle små opgaver.
 
Hvis du dækker med plastik og 10 cm isolering, så klarer du mange minusgrader.

Jeg støbte selv for et par år siden en 10 cm tyk plade, dækkede med plastik, 10 cm isolering og en presenning. Den følgende nat var det -8 grader, da tjekkede jeg temperaturen under isoleringen, og der var det +25.
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.