Hvis du dækker med plastik og 10 cm isolering, så klarer du mange minusgrader.
Jeg støbte selv for et par år siden en 10 cm tyk plade, dækkede med plastik, 10 cm isolering og en presenning. Den følgende nat var det -8 grader, da tjekkede jeg temperaturen under isoleringen, og der var det +25.