Er der nogen, der har friske prisoplysninger vedrørende pudsning (arbejde og materiale (tykpuds)) af letbetonhus?

Tak på forhånd!

Janne

Vi betalte 45000:- + moms for at få vores letbetonhus pudset op. Huset er 120 kvm i grundplan, og det inkluderede også en del glatpudsning før sprøjtning samt reparation af ALLE skader på facade og kældergrund. Ifølge fakturaen udgør arbejdsomkostninger 35000:- inkl. moms, materialer inkl. moms ca. 20000:-. Håndværkerfradraget (ROT-fradrag) på arbejdsomkostningen bliver maksimale 10500:-. Kontakt mig, hvis du vil have billeder samt mere info ;)

Jeg har desværre lidt svært ved som lægmand at relatere dine oplysninger til mit spørgsmål. Hvor mange af arbejdsmomenterne er de samme, og hvordan kan man sammenligne materialeforbruget?

De oplysninger jeg har haft held med at finde ved søgning på forummet (ingen dybdegående søgning dog) er, at prisen burde ligge på godt og vel over 500 kr/kvm.

Janne

Kan desværre ikke på stående fod svare på 2m pris. Dette varierer også ganske meget afhængigt af, hvor i landet du befinder dig. Men jeg mener, at de nævnte omkring 300:-/m2. (Den pris var kun for sprøjtningen af huset, altså farvning med brug.) Så med noget reparationsarbejde samt glatpudsning kan 500:-/m2 nok være rimeligt. Angående materialeforbrug er jeg også lægmand ;) Har ingen idé om antal kilo brug osv. som blev brugt.

Så er vi begge lidt lost altså ;-). Men tak for oplysningerne, det giver alligevel en fingervisning.

Janne

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.