Jeg har en altan fra -76. Den svajer lidt. Jeg bliver ikke direkte påvirket, men en ven syntes, det var lidt skræmmende. Så nu undrer jeg mig over, om man kan forstærke den på en eller anden måde? Helst uden at udskifte bærerne, der går ind i huset. Jeg vil heller ikke sætte en stolpe under, det ville se fjollet ud i haven.
Har en balkong från -76. Den sviktar lidt. Jeg bliver ikke direkte generet, men en ven syntes det var lidt uhyggeligt. Så nu undrer jeg mig, kan man forstærke den på en måde? Helst uden at udskifte de bærende bjælker, der går ind i huset. Vil heller ikke sætte en stolpe under, det ville blive tosset i haven.
Hej! Hvis du ved, hvordan reglingen ser ud i væggen ovenfor, kunne du trække en skråstiver i hver ende af altanen og forankre det i væggens skelet? Du skal nok fjerne nogle panelbrædder for at komme til, men det burde ikke være nogen større indgreb.
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.