Har en eksisterende trappe i træ udendørs, som vi skal bygge rækværk til. Har opdaget, at det første trin oppefra er dybere end de andre og overvejer at justere det ved at flytte metalrammen under trinnene ind.
Men mit spørgsmål er mere af nysgerrighed, om nogen ved, hvorfor rammen for det første trin er dybere? Alle trin i en så kort trappe burde vel have samme dybde? Se billeder