H hgus358 #1 Medlem · Västra götalands län · 10 indlæg 7 maj 2019 klokken 16:35 hgus358 Medlem Västra götalands län 10 indlæg 7 maj 2019 klokken 16:35 #1 Jeg vil bruge to 7-trins vangstykker til en udendørs trappe i en skråning. I den øvre del vil jeg støbe fundament. I den nedre del vil vangstykkerne hvile direkte på jorden. Mit spørgsmål er - bør jeg have en støtte på midten af trappen?
Jeg vil bruge to 7-trins vangstykker til en udendørs trappe i en skråning. I den øvre del vil jeg støbe fundament. I den nedre del vil vangstykkerne hvile direkte på jorden. Mit spørgsmål er - bør jeg have en støtte på midten af trappen?
fahlis #2 Medlem · Västra Götaland · 1 942 indlæg 7 maj 2019 klokken 16:39 fahlis Medlem Västra Götaland 1,942 indlæg 7 maj 2019 klokken 16:39 #2 Utilstrækkelig information. Trappens dimensioner? Bredde? Trinmålene? Støtte midt under vangestykket eller midt under trinene?
Utilstrækkelig information. Trappens dimensioner? Bredde? Trinmålene? Støtte midt under vangestykket eller midt under trinene?