Hvilken erfaring har I med ByggMax hvidmalede dørkarme og fodpaneler?
Holder malingen?
Er det "turbotræ" (sømmen går lige igennem, når man skyder med pistol)?
Holder malingen?
Er det "turbotræ" (sømmen går lige igennem, når man skyder med pistol)?
Kunne kun have positive oplevelser, jeg handler alt øvrigt byggemateriale hos beijer undtagen lister og foder, da kører jeg til byggmax.
Der er ingen problemer med at finde lange og lige dér, hvilket ellers kan være besværligt.
Har for så vidt kun brugt hammeren ;-)
Der er ingen problemer med at finde lange og lige dér, hvilket ellers kan være besværligt.
Har for så vidt kun brugt hammeren ;-)
Jeg var inde på Hornbach i går og kiggede lidt på listeværk. Farven var nok ikke lagt med lige så mange lag som på ByggMax, og nogle steder kunne man næsten se igennem.
HornBach, 19,- vs ByggMax 19,45,-
Alt peger på ByggMax bortset fra prisen, som er fursumbart.
HornBach, 19,- vs ByggMax 19,45,-
Alt peger på ByggMax bortset fra prisen, som er fursumbart.
Medlem
· Västra Götaland
· 766 indlæg
Med tanke på at vores lokale byggemarked tager typisk 45:- m, så bliver det ByggMax for mig næste gang med...
Jeg købte ikke noget foder fra ByggMax, da jeg havde masser af træ derhjemme. Jeg havde ikke tænkt at bruge det endnu, men jeg kunne ikke holde mig. Nu bliver det masser af arbejde bare for det
. Kanta, slibe, grunde og færdigmale, men jeg kunne ikke lade være.
Jeg fældede jo træer forrige vinter, som jeg nu har savet op til 13*56,3
så det er rigtig træ. Ingen samlinger og ingen knaster, kvalitet.
Jeg må se, om jeg orker at gøre det samme med soklerne også, det tager lidt tid, men det kan være det værd, for det bliver meget flot. Følelsen er heller ikke helt forkert, da jeg ved, hvor træerne stod
.
Jeg fældede jo træer forrige vinter, som jeg nu har savet op til 13*56,3
Jeg må se, om jeg orker at gøre det samme med soklerne også, det tager lidt tid, men det kan være det værd, for det bliver meget flot. Følelsen er heller ikke helt forkert, da jeg ved, hvor træerne stod
Medlem
· Västra Götaland
· 766 indlæg
Ja, har man tid så...
Det blev 50 m hvidmalet sokkel fra ByggMax i går.
Det andet får ligge i kælderen, i venten på ombygningen dernede.
Det andet får ligge i kælderen, i venten på ombygningen dernede.
Klik her for at svare