18,305 læst ·
11 svar
18k læst
11 svar
Fleksibel MDF-plade, hvor findes den??
Nja, det er et rundt møbel, der skal bygges. (en stooor fodskammel til en messemonter)
Både Room Service og Äntligen Hemma laver jo "reklame" for denne sporfræsede mdf-board. Alle byggesteder har hørt om den.
Attans pillimonk - det ville være så enkelt med netop sådan en...
Men vi må nok løse det på en anden måde... Men alle tips modtages med tak, også dem på den sydlige side af 08-området.
Både Room Service og Äntligen Hemma laver jo "reklame" for denne sporfræsede mdf-board. Alle byggesteder har hørt om den.
Attans pillimonk - det ville være så enkelt med netop sådan en...
Men vi må nok løse det på en anden måde... Men alle tips modtages med tak, også dem på den sydlige side af 08-området.
Hej !
Finnforest har hvad du søger ! http://www.finnforest.com/binary.as...ments\2002\2\1511119853327\Lagersortiment.pdf
Du bør kontakte dem og finde ud af, hvor den nærmeste forhandler er.
Stockholmskontor: Telefon: 08-35 35 88. Fax: 08-35 12 10.
Sörmlandsvägen 2-4, 192 54 Sollentuna.
Finnforest har hvad du søger ! http://www.finnforest.com/binary.as...ments\2002\2\1511119853327\Lagersortiment.pdf
Du bør kontakte dem og finde ud af, hvor den nærmeste forhandler er.
Stockholmskontor: Telefon: 08-35 35 88. Fax: 08-35 12 10.
Sörmlandsvägen 2-4, 192 54 Sollentuna.
Finnforest ringede jeg i går, nummeret er ophørt. Lyder jo ikke lovende.
Nu har jeg ringet til Beijer Bygg, og ikke engang Södertälje (med størst sortiment) har den på lager. Dog kan man bestille, tager nogle UGER...
Synes der burde være en plade ET ELLER ANDET STED i 08-området...
Nu har jeg ringet til Beijer Bygg, og ikke engang Södertälje (med størst sortiment) har den på lager. Dog kan man bestille, tager nogle UGER...
Synes der burde være en plade ET ELLER ANDET STED i 08-området...
ÅHÅ ! :-/
Det vidste jeg ikke, skal tjekke igen om jeg kan finde noget, har du prøvet at ringe deres kontor i Gbg også ?
AB Sigvard Spångberg
Grossist * Träbaserade skivor
Tænk trädimensionelt!
Tel 08-556 207 00
Stallarholmsvägen 38-40
124 59 Bandhagen
E-mail: wood@sigvard-spangberg.se
www.sigvard-spangberg.se
Så meget 08 jeg kan finde på direkten...
Det vidste jeg ikke, skal tjekke igen om jeg kan finde noget, har du prøvet at ringe deres kontor i Gbg også ?
AB Sigvard Spångberg
Grossist * Träbaserade skivor
Tænk trädimensionelt!
Tel 08-556 207 00
Stallarholmsvägen 38-40
124 59 Bandhagen
E-mail: wood@sigvard-spangberg.se
www.sigvard-spangberg.se
Så meget 08 jeg kan finde på direkten...
Dette vidunderlige forum!
Kan sige, at Faringe kunne tage hjem på 2 dage. (jmf med Beijers "flere uger")
Men nu har vi fundet hos K-rauta i Sollentuna (ved Stinsen).
Halleluja for sporfræset bøjelig MDF - et stort skridt fremad for flere runde former...
Kan sige, at Faringe kunne tage hjem på 2 dage. (jmf med Beijers "flere uger")
Men nu har vi fundet hos K-rauta i Sollentuna (ved Stinsen).
Halleluja for sporfræset bøjelig MDF - et stort skridt fremad for flere runde former...
Det lyder som et godt materiale ja! Hvad handler det om for priser på disse plader? På en höft..Byggare Babe sagde:
Klik her for at svare