Har været rundt her i Stockholms nordvestlige forstæders byggemarkeder for at finde den bøjelige mdf-board. Hvor findes den?? Nogen der ved?

Det haster... Skal købes senest onsdag denne uge!

Jeg har intet svar på dit spørgsmål, men gipsskiver kan jo bøjes, hvis man fugter dem forsigtigt. Virker det ikke...?

Nja, det er et rundt møbel, der skal bygges. (en stooor fodskammel til en messemonter)

Både Room Service og Äntligen Hemma laver jo "reklame" for denne sporfræsede mdf-board. Alle byggesteder har hørt om den.

Attans pillimonk - det ville være så enkelt med netop sådan en...

Men vi må nok løse det på en anden måde... Men alle tips modtages med tak, også dem på den sydlige side af 08-området.

Ved at http://www.kgcverktyg.se/ har en til vådrum. Er dog grossister.
Ellers ville jeg tjekke med Beijer bygg har altid kunnet eller vidst indtil nu.

Finnforest ringede jeg i går, nummeret er ophørt. Lyder jo ikke lovende.

Nu har jeg ringet til Beijer Bygg, og ikke engang Södertälje (med størst sortiment) har den på lager. Dog kan man bestille, tager nogle UGER...

Synes der burde være en plade ET ELLER ANDET STED i 08-området...

ÅHÅ ! :-/

Det vidste jeg ikke, skal tjekke igen om jeg kan finde noget, har du prøvet at ringe deres kontor i Gbg også ?

AB Sigvard Spångberg
Grossist * Träbaserade skivor

Tænk trädimensionelt!
Tel 08-556 207 00

Stallarholmsvägen 38-40

124 59 Bandhagen

E-mail: wood@sigvard-spangberg.se
www.sigvard-spangberg.se

Så meget 08 jeg kan finde på direkten...

Hmm, har du prøvet med Byggmax, K-rauta, Hornbach, Silvan etc...
Jeg har dem selv i min lokale byggemarked i gbg-trakten :)

Både Room Service og Äntligen Hemma gør jo "reklame" for denne spårfrästa mdf-board.
Beklager min uvidenhed men TV har jeg ikke set på snart to år...at fjerne TV-antennen ved en renovering letter byggemotivation en enormt.

Dette vidunderlige forum!

Kan sige, at Faringe kunne tage hjem på 2 dage. (jmf med Beijers "flere uger")

Men nu har vi fundet hos K-rauta i Sollentuna (ved Stinsen).

Halleluja for sporfræset bøjelig MDF - et stort skridt fremad for flere runde former... ;)

Byggare Babe sagde:
Dette vidunderlige forum!

Kan sige, at Faringe kunne tage hjem på 2 dage. (sammenlignet med Beijers "flere uger")

Men nu har vi fundet det i K-rauta i Sollentuna (ved Stinsen).

Halleluja for sporfræset bøjbar MDF - et stort skridt fremad for flere runde former...  ;)
Det lyder som et godt materiale ja! Hvad handler det om for priser på disse plader? På en höft..

585 kr

for en plade som er ca. 240x120 cm

(K rauta-pris)

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.