hej igen
nyt problem på halsen igen naturligvis.:D:D
min hustru og jeg står og overvejer, hvad der er mest fornuftigt at gøre med væggen mellem stuen og køkkenet. og hvad der er billigst at gøre
havde overvejelser om at fjerne den og åbne op derimellem eller blot lave et stort vindue der i stedet

ved heller ikke, om det er en bærende væg af nogen slags, men åbenbart ikke ifølge bygningsingeniører fra villahem.

så fyr løs med forslag om, hvordan I ville have gjort i vores sted
lægger også nogle billeder ind af den væg, der skal fjernes.

billede nr 1. er selve husplanen.
billede nr 2. de skabe og køleskab og fryser skal flyttes væk fra væggen, og det er den væg, der evt. skal ned
billede nr 3. billede fra den store gang af den væg, der evt. skal fjernes
billede nr 4. er samme væg, men set fra stuen mod køkkenet
billede nr 5. billede fra den lille gang mod den væg, der evt. skal fjernes
 
  • Plantegning af hus med værelser og garage, viser layout for væg mellem stue og køkken, der overvejes fjernet.
  • Et køkken med hvide skabe, køleskab dækket med magneter og klistermærker, tæppe på gulvet, set mod den væg, der muligvis skal fjernes.
  • En mørk gang med en bueåbning fører ind til et køkken med hvide skabe og en fryser til højre. En trækommode og et maleri ses til venstre.
  • Spisestue med trægulv, træbord og stole, set mod en lys væg med buegang og en loftsventilator. Væggen skal muligvis fjernes.
  • Billede af en gang set fra den lille hall, med en væg til venstre og en stue i baggrunden. Væggen til højre overvejes fjernet.
Jeg ville tro, at den er bærende. i så fald bliver det jo en bjælke i loftet.
 
hvad tror I om at evt. hvidlasere fyrretrægulvet i stuen???
hvis den er bærende, hvilket jeg også gætter på, da vores døtres soveværelses væg hviler på den væg, så vil det blive enten en stålbjælke eller en træbjælke, kan også tænkes en kartonbjælke, hvis den holder vil jeg sige
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.