Har fået stearin fra maschalk på flisestenen udendørs, betonsten. Har ladet det ligge over vinteren, og nu sidder det i stenen med en mørk misfarvning. Er der nogen, der ved, hvordan man kan få det væk? Har forsøgt at skrabe forgæves, men det har ikke hjulpet.
Fik stearin på kalkstenskaminen. Varmede med varmepistol og tog derefter køkkenpapir med god absorption og sugede det smeltede stearin og fedtet det efterlod op. Gentog nogle gange, og nu ses intet. Måske kan det fungere i dette tilfælde også?
Smart! Har ingen selv men skal teste med hårtørrer til at begynde med. Tak for tipset.j.f.s sagde:
Testede lige hurtigt med hårtørrer og toiletpapir. Fungerede rigtig godt! Fik ikke fjernet alle fedtpletter, men har nok brug for en varmepistol og bedre papir. Tak for tipsene! Løser det i morgen.
You, sir are a genius!j.f.s sagde:
Nu sgu skal pletten væk!
Klik her for at svare