Vi overvejer at købe et hus plantegningen af underetagen vedhæfter jeg så I kan se. Vi ville gerne i så fald åbne op mod køkken/stue enten helt eller bare delvist som jeg har tegnet på billedet. Hvad jeg har forstået er det en bærende væg. Omtrent hvad ville det koste at 1 fjerne hele væggen og 2 kun fjerne den ene del som jeg har tegnet på?
 
  • Planløsning af stueetage med markeret væg mellem køkken og stue, foreslår fjernelse helt eller delvist.
Hjertevägg er et ord jeg skal lægge på minnet, det lyder hyggeligt. Normalt plejer man at kalde det for hjertevæg. Planløsningen rækker desværre ikke til, at man kan sige noget sikkert. Hvis overetagen er indrettet, kan du regne med, at en åbning skal erstattes med en bjælke af en slags, hvilket ikke behøver at blive nogen uoverstigelig omkostning. Hvis overetagen bare er et loft, kan det gå uden forstærkning, hvis tagkonstruktionen er fribærende. Man har brug for at se en sektionsudtegning for at kunne afgøre det.
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.