Enplans eller en og en halv plan??
Så lægger der vel en form for bjælke allerede?
Ser ud på billedet som ret så langt, så erstatnings bjælken bliver nok rigtig fed.
Stolperne hvor bjælken kommer til at hvile, vil gulvbjælkelaget der kunne klare belastningen oppefra?
Så lægger der vel en form for bjælke allerede?
Ser ud på billedet som ret så langt, så erstatnings bjælken bliver nok rigtig fed.
Stolperne hvor bjælken kommer til at hvile, vil gulvbjælkelaget der kunne klare belastningen oppefra?
Det er et ganske almindeligt indgreb på Älvsbyhus, eksempel her:
http://bohlins-bmm.se/2017/02/isolerad-overvaning-i-skogas/#jp-carousel-1203
(Får jeg gætte, er det der en 90x315-bjælke)
Jeg ville anbefale at gå med i gruppen Vi som bygget/ejer et Älvsbyhus på Facebook og høre mig for der, sikkert nogen som har gjort det der.
http://bohlins-bmm.se/2017/02/isolerad-overvaning-i-skogas/#jp-carousel-1203
(Får jeg gætte, er det der en 90x315-bjælke)
Jeg ville anbefale at gå med i gruppen Vi som bygget/ejer et Älvsbyhus på Facebook og høre mig for der, sikkert nogen som har gjort det der.
Klik her for at svare
