Y
Jeg er i gang i garagen og skal sætte gipsplader på vægge og loft, men så slog det mig, at det måske ikke ville være en dårlig idé at sætte net mellem ydervæggen og ydertaget for at undgå, at dyr kravler rundt i den isolering, jeg skal placere mellem det ydre og indre...

Så jeg tog til byggemarkedet og fandt aluminiumsnet, kostede 120 kr per meter, så det var ikke så godt... 700 kr for en rulle (tjekkede ikke antallet af meter) plastnet...

Spørgsmålet er, hvad skal jeg gøre, hvad skal jeg vælge? eller er det overflødigt? Gnaver de i plastnettet med det samme? Aluminiumsnet tror jeg heller ikke, der stopper mus?

Eller skal jeg tage sådan noget ståltrådsnet, ligesom hønsetråd bare mere luksuriøst med firkantede huller, findes vel med 1 kvadrat cm huller... stopper det mus? Eller måske tage fladjern med huller i... men det stopper måske ventilationen for meget, hvis det skal ånde...

Senest redigeret:
Y
nogen må da have styr på det, iofs kunne jo have ringet anticimex og spurgt.... behøver at få det gjort så man fik op indervægge & loft...

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.