Hobbytømrer
· Stockholm
· 246 indlæg
Bedste svar
Ingen maler, men det der ser ud til at kunne spartles ud. Hvor tykt er det? Strukturen kan nok efterlignes med en rulle i spartelmassen. Kan være værd at forsøge i hvert fald.
(Hvis du har fjernet et kabel, der er gået ned i væggen, ville jeg sætte pris på en form for løsning, så man kan finde udløbet i loftet igen, hvis man vil trække det derhen. Mål udløbet præcist og sæt en seddel i målerskabet.)
(Hvis du har fjernet et kabel, der er gået ned i væggen, ville jeg sætte pris på en form for løsning, så man kan finde udløbet i loftet igen, hvis man vil trække det derhen. Mål udløbet præcist og sæt en seddel i målerskabet.)
Hvis jeg efterlader afskårne VP-rør, som eventuelt skal genbruges, plejer jeg at sætte en magnet i rørenden, så er den nem at finde, efter man har spartlet over.Totte_S sagde:
Ingen maler, men det der ser ud til at kunne spartles ud. Hvor tykt er det? Strukturen kan nok efterlignes med en rulle i spartelmassen. Det kan være værd at forsøge i hvert fald.
(Hvis du har revet et kabel ned i væggen, ville jeg sætte pris på en eller anden form for markering, så man kan finde udgangen i loftet igen, hvis man vil trække noget derhen. Mål udgangen præcist op og sæt en seddel i målerskabet.)
Hobbytømrer
· Stockholm
· 246 indlæg
Tak! Talte med en malerven, der sagde omtrent præcis det, du siger.Totte_S sagde:
Ingen maler, men det der ser ud til at kunne spartles ud. Hvor tykt er det? Strukturen kan nok efterlignes med en rulle i spartelmassen. Det kan være værd at forsøge i hvert fald.
(Hvis du har revet et kabel ud, som gik ned i væggen, ville jeg sætte pris på en form for foranstaltning, så man kan finde udløbet i loftet igen, hvis man vil trække noget derhen. Mål udløbet præcist op og sæt en seddel i målerskabet.)
VP-røret går til en loftdåse 150 cm væk, men smart tanke at markere det 🙏
Klik her for at svare