8,832 læst ·
3 svar
9k læst
3 svar
Fastgøre panel i sauna, clips eller dykkerpistol?
Hej,
Snart skal panelet op i saunaen, og jeg står over for to alternativer for det liggende panel:
1. Clips, men jeg kan ikke huske, om jeg da skal starte oppefra eller nedefra? Clipset skal vel sidde i noten ("hondelen)?
2. Dykning med hjælp af lejet eller købt dykkertpistol. Dykkerten burde vel sættes i fjederen, og så bør jeg vel starte nedefra?
taknemmelig for synspunkter, hvad er hurtigst og nemmest? Omkostningerne kan man jo regne på.
Snart skal panelet op i saunaen, og jeg står over for to alternativer for det liggende panel:
1. Clips, men jeg kan ikke huske, om jeg da skal starte oppefra eller nedefra? Clipset skal vel sidde i noten ("hondelen)?
2. Dykning med hjælp af lejet eller købt dykkertpistol. Dykkerten burde vel sættes i fjederen, og så bør jeg vel starte nedefra?
taknemmelig for synspunkter, hvad er hurtigst og nemmest? Omkostningerne kan man jo regne på.
Jeg stemmer på alt. 2. (evt. alt 3, hammer og dyckert...), har selv en svær modvilje mod sådanne der små j...a clips. Er vel usædvanligt klodset og udstyret med store fingre (især tommelfingeren midt i hånden) men det var et himla pilleri med disse smarte clips som "klæbede sammen" og raslede væk bag paneler og andet... (Var ikke i en sauna og svor dog, det måske går lettere der...)
Klik her for at svare