Hej!

Hvordan fæster jeg bedst træpanel (indendørs) i loftet med akustik-profil og 2 lag gips?
Er det muligt at skyde med dykkersøm eller lime med montagelim?
 
L
Tag et par fotos, så det fremgår, hvad du har i loftet
 
Hej!

Er ikke hjemme før til weekenden, så jeg kan tage et billede der, men måske kan jeg forklare.

Det er et gammelt træhus, hvor jeg har rettet taget op med 28x70 og derefter sat gyproc AP25 cc 30cm.
Derpå kommer der dobbelt gips for lydisolering. Hjælper det til?
 
Her kommer billede!
 
  • Loftkonstruktion med træbjælker og metalstænger, der ses fra gulvet op mod loftet. Flere kabler er synlige langs væggen og bjælkerne.
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.