Endelig er det blevet tid til at lægge bjælkelaget til tilbygningen! Men hvordan fæster jeg det i den eksisterende væg på en god måde?
2 tommer spontet plankestamme med 34 mm isolering på, derfor regler på ydersiden... På grundmuren ligger, hvad jeg tror er syllen på 70 mm og ovenfor denne en 45x34 regel sømmet og så ca. 100 mm op til, hvor overkant gulvregel skal ende! Gulvreglerne er 45x220, spændvidde ca. 350 cm og ligger på grundmuren i den anden ende!
Skrue en 34x95 ovenfor og fæste bjælkesko i denne?
Udhugge og lægge op på eksisterende regel føles ikke muligt!? Kun 100 mm tilbage i højden og 34 mm underlag føles spinkelt!?