@1036
Byggmax har den dobbeltfasede varianten.... ligesom alle andre jeg har fundet. Tæt på, men ikke helt rigtigt. 3/4 af huset er allerede beklædt med enkeltfase, så det bliver ikke helt rigtigt at fortsætte med dobbeltfase. Der ses ret stor forskel, når den sidder oppe. Men tak alligevel!
//David
Byggmax har den dobbeltfasede varianten.... ligesom alle andre jeg har fundet. Tæt på, men ikke helt rigtigt. 3/4 af huset er allerede beklædt med enkeltfase, så det bliver ikke helt rigtigt at fortsætte med dobbeltfase. Der ses ret stor forskel, når den sidder oppe. Men tak alligevel!
//David
Hvor fik du fat i det forrige panel?
Den tidligere panel blev til overs, da jeg satte panel op på vores nye hus. Den blev leveret fra "Svenska Modulhus", som leverede stommen. Svenska Modulhus findes ikke længere, så det er ikke muligt at kontakte dem for at spørge, hvor de tager panelen fra...
Nu er jeg i gang med et lidt mindre hus. Et studie på ca. 30 m2. Det, der var tilbage af den gamle panel, rakte til tre af fire vægge
Så jeg har kun brug for ca. 20m2 mere... At kontakte et savværk føles som "overkill" og bliver sandsynligvis ret dyrt?
Det burde virkelig være muligt at få fat i panelen et eller andet sted!?
Jeg har ringet til flere forskellige trælastbutikker uden held...
Nu er jeg i gang med et lidt mindre hus. Et studie på ca. 30 m2. Det, der var tilbage af den gamle panel, rakte til tre af fire vægge
Så jeg har kun brug for ca. 20m2 mere... At kontakte et savværk føles som "overkill" og bliver sandsynligvis ret dyrt?
Det burde virkelig være muligt at få fat i panelen et eller andet sted!?
Jeg har ringet til flere forskellige trælastbutikker uden held...
Klik her for at svare