Badeværelset er totalrenoveret. Er så skuffet over meget, (se tidligere opslag). Er dog ikke så erfaren på området, så vil gerne have jeres synspunkter og viden! I bruser/bad løber vandet ikke ned som før renoveringen, men det bliver stående langs væggene. Kan der være tilstrækkeligt fald, selvom det ser ud som på billedet?

Den del af badekarret, der er længst fra afløbet, skal vandet der på gulvet løbe mod gulvafløbet? Det gør det ikke.

De VVS'ere, som min udlejer har hyret, bøjede nogle rør for at passe. Det er ikke lige installerede rør. Det ser ud som om, de har forsøgt at bygge Fort Knox synes jeg, og klodset, men ved ikke om det er almindeligt, at det ser sådan ud? Bruseforhænget vil ikke kunne være tæt mod væggen på grund af rørene. Må man ikke trække rørene langs gulvet? Rørene kommer jo ind ved gulvet i den anden ende af badekarret og skal til den lavt placerede blandingsbatteri, hvorfor skal de så op til loftet?

Tætningen mod væggen, hvor rørene kommer ind, er med en slags gummikop, der har ca. 0,5 cm større diameter end rørene. Limet løsede, fordi de sprøjtede vand der, da de skulle rense efter sig. Så "kopperne" hænger løst. Indenfor vægmåtten er gipspladen synlig i hullerne. Er der nogen regel for, hvor gamle rør "må" være?

Limmet under toilettet flød ud på siderne, da de spulede gulvet, og har forårsaget en grim kant i måtten.

Meget taknemmelig for svar!
 
  • Duschinstallation med synlige rør langs væg og loft, inklusive bruserarmatur og brusehoved. Rørene er monteret med beslag.
  • Gulvbrusebad med vand tæt på afløb, men vandet rinder ikke korrekt ned i afløbet, nærmest væggene er der vandansamlinger.
  • Rørinstallation ved badeværelsesvæg, ukorrekt monteret med synlig tætningsskade og ujævnt gulv, som beskrevet i posten om vandafløbsproblemer.
Senest redigeret:
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.