Skal skifte panel på huset, 22x120 enkelfaspanel skal det være, grundmalet.

Overvejede at købe fra Beijer, da det plejer at være lidt bedre kvalitet end de billigste, men det ser ud til, at den panel er udgående og svær at få fat på. Har købt der til to tilbygninger tidligere og syntes, det var ok.

Kiggede rundt og fandt, at Bygghemma har fra Södra, men den havde fået kritik for virkelig spredte årringe..

Så har Byggmax jo også, men oplever, at det ofte er rigtig dårlig kvalitet på træet der.

Det handler om cirka 200 brædder, så det er ikke store mængder. Er mest ude efter råd og tips, hvad skal jeg gøre? At skifte panel på et 12 m højt hus er et projekt, man ikke vil gøre om i en livstid :-) Den nuværende panel er fra 1907, superkvalitet men smuldrer nu i overfladen.

MVH//Larsa
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.