Hej!

Praktiserede som elektriker og fik til opgave at bore huller i eternitplader over hovedet på mig, de sad 3dm over.
Efter jeg havde boret ca. 8-10 huller, blev jeg informeret om, at der er asbest i pladerne.
Hvor stor/er der nogen risiko for, at jeg kan få skader?
MVH
Orolig
 
nidas sagde:
Hvor stor/er der nogen risiko for, at jeg kan få skader?
Risikoen er minimal. Det drejer sig kun om en kortvarig eksponering. Så tag det roligt og sov godt. ;)
 
Immobil sagde:
Risikoen er minimal. Det drejer sig kun om en kortvarig eksponering. Så tag det roligt og sov godt. ;)
Tak søde dig!!
 
men næste gang, sørg for at bruge en RIGTIG åndedrætsmaske (ikke sådan en papirskål med elastik) og brug gerne en blomsterforstøver for at fugte og mindske støvet (alle i rummet har måske ikke maske).

Du burde ikke få det dårligt af dette, hverken nu eller senere, men nogen burde give din vejleder en ordentlig bredside i bagdelen.
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.