Jeg er i gang med at renovere min første lejlighed med YouTube som hjælp. Jeg har dog stødt på nogle problemer, som jeg er usikker på, hvordan jeg skal løse.
Problem 1:
Væggen i soveværelset mod ydersiden virker til at være en slags gipsplade. Det er meget svært at få tapetet af uden at beskadige det underliggende materiale. Er det sikkert at fortsætte her? Kan jeg få resten af tapetet af og bare spartle over? Hvad er bedst at gøre?
Problem 2:
Ikke så meget et problem egentlig, men jeg vil gerne bekræfte, at jeg er på rette spor. Det er bare at spartle og male her, ikke sandt?
Problem 3:
Denne firkant er faktisk en eltavle, der blev tilbage i soveværelset efter den tidligere ejer rev væggen til garderoben. Jeg vil gerne fylde de huller på en pæn måde. Har I nogle forslag?
Jeg er i gang med at renovere min første lejlighed med YouTube som hjælp. Jeg er dog stødt på nogle problemer, som jeg er usikker på, hvordan jeg skal løse.
Problem 1:
[billede][billede]
Væggen i soveværelset mod ydersiden synes at være en slags gipsplade. Det er meget svært at fjerne tapetet uden at skade det underliggende materiale. Er det sikkert at fortsætte her? Kan jeg fjerne resten af tapetet og bare spartle over? Hvad er bedst at gøre?
Problem 2:
[billede][billede]
Ikke så meget et problem egentlig, men ville bare bekræfte, at jeg er på rette spor. Det er bare at spartle og male her, ikke sandt?
Problem 3:
[billede]
Denne firkant er faktisk en propboks, der blev tilbage i soveværelset, efter at tidligere ejere rev væggen til klædeskabet ned. Jeg vil gerne lukke de der huller på en pæn måde. Har I nogle forslag?
Tak for hjælpen!
Spartle og male. Et lidt dyrere alternativ, køb renoveringsarbejde, tjek priserne på renoveringstapet, for det kan variere meget i pris. Du sparer en masse arbejde med renoveringstapet. Har hullet ingen funktion, så sæt en træstykke, gips og skru fast eller lim fast, afhængigt af hvordan det ser ud, dvs. om der er noget at skrue i. Der er sikkert nogen på foraene, der kan give gode tips angående hullet i væggen.
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.