Hej! Er der nogen erfaren, der let kan se, om væggen, der går gennem midten af huset, er bærende? Jeg synes selv, at den ser for smal ud til at være det. Jeg mener altså den, der går fra venstre mellem køkken og stue hen til højre mellem garderobe og soveværelse.