Hej
Søgt men ikke fundet noget fornuftigt
Er sådan at jeg har revet et opbygget gulv ud fra gildestuen og står nu med en betonplade.
Havde tænkt at støbe 100mm eps beton og derefter flydespartle over dette 20mm.
For at spare beton tænkte jeg at lægge 50mm celleplast på den eksisterende betonplade, for derefter at støbe over denne.
Nogen der har erfaring med at støbe celleplast ind i beton?