N
Han skal altså støbe en helt ny trappe og så påføre epoxy på den?. Det må da være bedre at lægge fliser end epoxy, hvis man ikke kan lide beton. En ny-støbt betontrappe burde vel holde i mindst 50 år, hvis den er lavet på den rigtige måde og med beton fra en betonbil. Jeg har ikke så meget erfaring med epoxy, specielt ikke udendørs. Og jeg har faktisk aldrig set det heller.
Jeg ville ikke have købt det, men det er mig.
 
Tja han skal forbedre på visse områder og støbe nyt på midterstykket. Men min erfaring er, at hvis man lægger fliser, så bliver der før eller senere frostsprængning i fugerne, og så ser trappen igen ud som i dag. Jeg forstår dine tanker, men jeg tror, det bliver godt, jeg vender tilbage om 10-20 år. ;)
 
  • Synes
Pelle_22 og 1 anden
  • Laddar…
M Mmmarkus sagde:
M Mmmarkus sagde:
Men min erfaring er, at hvis man lægger fliser, så bliver der før eller senere frostsprængninger i fugerne, og så ser trappen igen ud som i dag.
Jeg er også træt af at lime skiferplader om på trappen for vores 5. år. Overvejede at satse på epoxy - småsten/sand. Overvejede først Duratrapp, men den er jo meget dyr og ser ud til kun at bruge epoxyspartel og småsten.
Et alternativ kunne være PaintPro spartel NM205 i kombination med deres "Färgsand". Har nogen prøvet det?
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.