Renoverer et hus fra 1920. Alt skal gøres typ... Huset har nu fået nye rør. Fik fjernet asbestgulv, som også havde asbest i lim. Bliver derfor lidt bekymret angående 2 andre materialer.
1/Gulvet i garagen. Hvad er dette for et materiale, mon tro? Er ret blødt.
2/ troede det var en vådrumsmåtte i det store badeværelse, men når jeg river et stykke af, føles det mere som tapet...
Kan jeg ånde lettet op angående asbest i disse materialer, mon tro. Har ikke hørt om, at asbest findes i vådrumstapet. Tynd, bøjelig og let at rive af. Måske skulle jeg brænde et stykke?
Flere personer har undret sig over, hvad det er, der nu ligger som garagegulv direkte mod jorden. Nogen, der ved det?
1/Gulvet i garagen. Hvad er dette for et materiale, mon tro? Er ret blødt.
2/ troede det var en vådrumsmåtte i det store badeværelse, men når jeg river et stykke af, føles det mere som tapet...
Kan jeg ånde lettet op angående asbest i disse materialer, mon tro. Har ikke hørt om, at asbest findes i vådrumstapet. Tynd, bøjelig og let at rive af. Måske skulle jeg brænde et stykke?
Flere personer har undret sig over, hvad det er, der nu ligger som garagegulv direkte mod jorden. Nogen, der ved det?
Klik her for at svare


