Hej.
Jeg undrer mig over, om man kan bruge trælægter som ramme og
så skrue gipsplader fast i rammen for derefter at pudse kappen.
Er det tilladt fra skorstensfejervæsnet?
Skal man måske have letbeton, leca eller andet brand-
tåligt mtrl?
Jeg tror ikke rigtigt, at det bliver så varmt deroppe, eller?
Send gerne tips, som jeg kan bruge.
Fra en der har gjort næsten alt andet.... 8)
Jeg undrer mig over, om man kan bruge trælægter som ramme og
så skrue gipsplader fast i rammen for derefter at pudse kappen.
Er det tilladt fra skorstensfejervæsnet?
Skal man måske have letbeton, leca eller andet brand-
tåligt mtrl?
Jeg tror ikke rigtigt, at det bliver så varmt deroppe, eller?
Send gerne tips, som jeg kan bruge.
Fra en der har gjort næsten alt andet.... 8)
En tidligere tråd
http://www.byggahus.se/cgi-bin/yabb/YaBB.pl?board=byggmatr;action=display;num=1121720858;start=3#3
Træregler er vel ikke det bedste, og almindelige gipsplader "tørrer ud" af varmen.
Jo, varmt bliver det, ret meget også :
http://www.byggahus.se/cgi-bin/yabb/YaBB.pl?board=byggmatr;action=display;num=1121720858;start=3#3
Træregler er vel ikke det bedste, og almindelige gipsplader "tørrer ud" af varmen.
Jo, varmt bliver det, ret meget også :
Tror ikke, at det er nogen højde, jeg skal fx tage et køkkenskab ned, der sidder mod skorstenen, hvis jeg skal fyre i pejsen... :-/
Det bedste er nok at ringe til din skorstensfejer og spørge.. De kan være ret stædige, når det gælder sådan noget.., men jeg antager, at det ville gå fint at bygge i letbeton eller noget lignende...
Læs tråden lidt længere nede om perlespont på skorstenen..
Det bedste er nok at ringe til din skorstensfejer og spørge.. De kan være ret stædige, når det gælder sådan noget.., men jeg antager, at det ville gå fint at bygge i letbeton eller noget lignende...
Læs tråden lidt længere nede om perlespont på skorstenen..
Klik her for at svare