Hej. Købte nogle kvadrat Moelvens loft "regina" til at sætte i garderobeskabet. Der står i anvisningen, at det skal fastgøres med enten 1: skrue 4.2x35, 2: søm 1,7x35, 3: klammer 10x35, pr. 150mm.
Jeg har en dykkertpistol liggende et sted og 30-35mm dykkert.
Tør jeg fastgøre det med dem? Der er jo ikke de store hoveder på dem "sømmen". Kan jo skyde tætere.
Nogen der har erfaring med dette??
Jeg har en dykkertpistol liggende et sted og 30-35mm dykkert.
Tør jeg fastgøre det med dem? Der er jo ikke de store hoveder på dem "sømmen". Kan jo skyde tætere.
Nogen der har erfaring med dette??
Er taget plant, så bør det være tilstrækkeligt at skyde det fast med dykkertpistolen, er du usikker, så kan du jo altid lime med montagelim mod det gamle tag også. Maskindykkert holder bedre, end man skulle tro.
Medlem
· Nuevo Estockholmo
· 3 529 indlæg
Jeg har skudt en hel del tag op med 18g pistol, det sidder meget hårdere end man tror.
Medlem
· Östergötland
· 91 indlæg
Jeg brugte en klammer(sømpistol)
Meget nemmere og der blev ingen "kratere" fra skruen....
Meget nemmere og der blev ingen "kratere" fra skruen....
Det handler altså om hvide MDF plader 8x30x120 så vi ikke misforstår hinanden her..
Medlem
· Nuevo Estockholmo
· 3 529 indlæg
Så ville jeg nok have brugt skrue eller klammerpistol. Men 18g måske fungerer.
Klik her for at svare