... Eller, findes der nogle dumme spørgsmål egentlig?

Til spørgsmålet i hvert fald;

jeg skal give mig i kast med at lægge klinker på gulvet i spisekælderen, første forsøg på et sådan projekt. Købte flot klinker på K-rauta, 10x10-plader som sidder sammenlimet 4 og 4. Skal jeg fjerne limklumperne fra klinkerne og sætte pladerne individuelt, eller kan man sætte arkene kompletten? Bliver det problematisk, når jeg skal fuge, hvis limklumperne sidder tilbage?

Det spiller ligesom ingen rolle, at brormand er flisemurer, det her skal jeg klare selv, helst uden treogfyrre telefonopkald til storebror :) Resten af arbejdsgangen er jeg rimelig sikker på, hvordan fungerer; aftalen med fruen er, at jeg får øve mig i vores mørke kolde spisekælder forud for større og mere sensitive projekter fremover..

De skal sidde sammen på arkene, det bliver nemmere sådan. Fjern dem kun, hvis du er nødt til at skære senere.

tak for svar, så skal vi se om det bliver finers eller noget andet ;)

Undskyld dobbeltopslaget, men primeren da? Lægger man den i flere lag eller er ét lag nok? Fortyndede ifølge emballagen 1 del primer og 5 dele vand til betongulv, men det ser ikke ud til at danne en overflade på betonen, måske skal det ikke det?

Et flydende lag er tilstrækkeligt for hæftprimer.

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.