Platon+isolering fungerer aldeles udmærket, ulempen sammenlignet med Isodrän/Pordrän er, at du får 2 arbejdsprocesser i stedet for "alt i ét".
Hvad angår dimensionering, så er 19-blokkene tilstrækkelige, men du får bedre isolering med 25. Du må maksimalt have 5 m væg uden modhold/vægsupport. Du kan enten opmure et sidestøtte samtidig med, at du bygger væggen, eller alternativt placere en jernbjælke på indersiden af væggen. Hvis du skal støbe plade, er det en enkel sag at indstøbe nogle stålplader, som du kan svejse jordtryksbjælkerne i, og derefter spænder du dem fast i bjælkelaget i overkanten. Det optager lille plads indvendigt.