Hej, fik intet svar under Badeværelse, så jeg prøver her.
Hvis vi skal rive badeværelset, bygges et nyt gulvbjælkelag op.
Gulvareal ca L 2x B 2,5 meter.
Er det tilstrækkeligt med 45x195 på 2,5 meters længde
eller er det klogere at vælge 45x220?
Jeg tænkte bruge sådan en her (4x110)
www.nybleus.se/muff.bmp til at placere toilettet på og forbinde gulvafløb & håndvask til, så måske er det en fordel med 45x220?
Så er det vel 22mm gulvspån og gulvgips, der gælder?
Skal flise gulvet med sandsynligvis gulvvarme.