Skal sætte en indvendig væg op i et garderobeskab og har kun sat regelværket op indtil videre.
Det er jo kun inde i et garderobeskab, og jeg tænkte, at det enkleste og billigste nok ville være at sætte det billigste osb fra byggmax op, som jeg så bare maler, eller kan det give problemer med at det bevæger sig meget.
findes der noget billigere enklere bedre?
vil jo have noget, der går at skrue i, så kun gips er jo ikke at overveje, og jeg vil bare skrue op og male, og så skal det være klart

apotekarnes
Eftersom du skal male behøver du ikke bekymre dig så meget om, at det evt. kommer til at bevæge sig lidt. Du har jo ingen tapet, der kan revne. Og får du en lille sprække i et hjørne, kan du jo altid spartle lidt og klatte på med lidt mere maling.

Altså, det handler jo lidt om hvilken finish du vil have. Jeg ville personligt ikke kun sætte en OSB-plade op. Hvorfor ikke sætte gips? Ja, det bliver dyrere men kun en OSB-plade bliver ikke særlig pænt. Men det handler nok om hvilken finish man vil have som sagt.

HVIS du skulle gå på at sætte op gips som overflade kan du bruge uklassificeret byggfiner i stedet for OSB...den plejer faktisk at være noget billigere end OSB og skruer trækker som 17 i den.
Derimod plejer den at have skønhedsfejl i overfladen (revner, knastudslag) så den er ikke særlig god som malet overflade. Bliver meget spartling.

kunne ikke lide prisen på plywood og den de havde på byggmax så ikke særlig godt ud
Dog solgte de panel billigt på byggmax b kvalitet men den så helt ok ud og fungerer fint til et klædeskab
blev omtrent samme pris som for osb så der bangles panel for fuldt hjemme nu øverst på ønskelisten står kompressor og dykkert pistol lige nu

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.