A AnetteL #1 Medlem · 149 indlæg 7 feb 2011 klokken 00:24 AnetteL Medlem 149 indlæg 7 feb 2011 klokken 00:24 #1 Jeg spekulerer på om (og i så fald hvordan) det er muligt at lade overetagens del på et 1 1/2 plans lecablokhus ikke gå i linje med underdelens vægge. Håber I kan se fra billedet, hvad jeg mener.. Overetagens væg (hjørne) går ud over garagen.
Jeg spekulerer på om (og i så fald hvordan) det er muligt at lade overetagens del på et 1 1/2 plans lecablokhus ikke gå i linje med underdelens vægge. Håber I kan se fra billedet, hvad jeg mener.. Overetagens væg (hjørne) går ud over garagen.
A anaitis #2 Byggeveteran · Trollhättan , Västra Götaland · 1 976 indlæg 7 feb 2011 klokken 08:29 anaitis Byggeveteran Trollhättan , Västra Götaland 1,976 indlæg 7 feb 2011 klokken 08:29 #2 Går fint, men kræver at man bruger bjælker/piller/stærkt bjælkelag. En konstruktør løser dette for dig enkelt. Koster selvfølgelig lidt mere!
Går fint, men kræver at man bruger bjælker/piller/stærkt bjælkelag. En konstruktør løser dette for dig enkelt. Koster selvfølgelig lidt mere!