Der findes dampspærre i 1,5m bredde og i 2,7-2,8m bredde. Den sidste vil jo betyde betydeligt færre samlinger at tape, men er den meget tung at arbejde med?
Jo, så tænker jeg også. Men så ser jeg, at visse sælgere kun har 1,5m bredde, og undrede mig over, om der var nogen god grund? Måske østrigsk standard?
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.