Der findes dampspærre i 1,5m bredde og i 2,7-2,8m bredde. Den sidste vil jo betyde betydeligt færre samlinger at tape, men er den meget tung at arbejde med?
 
K
Den er jo så tynd, at det ikke er noget større problem med den bredere.
 
  • Synes
fremax
  • Laddar…
Det er mere arbejde og dyrere at tape en samling end at bruge en bredere plast.
 
Jo, så tænker jeg også. Men så ser jeg, at visse sælgere kun har 1,5m bredde, og undrede mig over, om der var nogen god grund? Måske østrigsk standard?
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.