Hej.

Skal rive indersiden af en ydervæg i en gammel hytte for at udskifte Treetex med OSB og gips... og overvejer om det er værd at sætte en dampspærre mod sponten, som er på indersiden for at få lidt mindre vindtræk.
Væggen er bygget som følger indefra:
Treetex - spont - isolering/reglar- spont - vindpap - yderpanel.
Hytta er koldefaststillet om vinteren.

Er det værd besværet?

Til sagen hører, at vi også planlægger at installere en kamin...

/Frippe
 
Rickard.
Osb er vindtæt, og hvis du monterer den ordentligt, får du omtrent samme effekt uden at behøve plasten, som mildest talt er tvivlsom i sådanne situationer. Vinduer, døre og under syllen er vel sådanne klassiske steder, du kan lægge lidt ekstra fokus på uanset.
 
  • Synes
Intet
  • Laddar…
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.