Jeg er i gang med en tilbygning, som skal blive en hold på 20 kvm. Jeg er nu ved at sætte dampspærre op.
Og jeg tænker lidt på funktionen, den vil have, når resten af huset på 100 kvm ikke har dampspærre (bygget 1960.)
Hvis hallen kommer til at være permanent opvarmet, er det okay med dampspærren. Især hvis den isoleres tykt med glas-/stenuld. Om huset i øvrigt har dampspærre eller ej spiller ingen rolle.