Vi har meget sprængsten og fyldmateriale, som vi har brug for at komme af med. Vi har tænkt på at bruge sprængstenen til at bygge en støttevæg og fylde jorden bag muren for at skabe en terrasse, hvor vi kan have en udendørsplads (se den røde markering på billedet). Vi ønsker, at terrassen skal strække sig langs hele husets kortside, da det giver mest aftensol. Dette betyder, at vi vil dække dele af den teglbeklædte facade, der vender mod kælderen i vores hus, som er bygget på en skråning. Jeg tænkte at sætte isolerende drænskiver mod væggen for at give en vis ventilation til væggen. Jeg håber, at kældervæggene, som i øvrigt består af murede letbetonblokke, ikke indeholder noget organisk materiale. Er det rimeligt at antage det? Desuden undrer jeg mig over, hvordan syllen er placeret i huse af denne type (bygget i 1959), i henhold til den røde markering eller den blå markering?