P Per_G #1 Medlem · 65 indlæg 21 jul 2005 klokken 22:34 Per_G Medlem 65 indlæg 21 jul 2005 klokken 22:34 #1 Hej, er der nogen, der har købt murspisen Contura 690:2. Hvad har I i så fald for erfaringer med den? Hvad måtte I betale med samt ekskl. skorsten?
Hej, er der nogen, der har købt murspisen Contura 690:2. Hvad har I i så fald for erfaringer med den? Hvad måtte I betale med samt ekskl. skorsten?