Har en betontrappe som jeg tænkte give et ansigtsløft. Kiggede på facadeskiver i fibercement, de kan graves ned og virker til at være meget holdbare. Har nogen prøvet at beklæde en betontrappe med disse? Tykkelsen er perfekt, døren vil kunne åbnes uden problemer og skiverne ser jo ud til at være meget skridsikre. Tænker at man limer dem fast med PL eller andet konstruktionslim til udendørs brug.

Kan det fungere?
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.