Hej,
Jeg er begyndt at overveje at bruge en ca. 8,5 m lang typ IPE-bjælke til at bygge mig et loft i garagen. Spørgsmålet er, hvad man kan regne med ca. pris på sådan en? Om det er værd at overveje eller ej.
Hvilken model og mål jeg skal have ved jeg ikke endnu, som sagt er jeg ikke kommet så langt endnu.
Mvh Jonas
Jeg er begyndt at overveje at bruge en ca. 8,5 m lang typ IPE-bjælke til at bygge mig et loft i garagen. Spørgsmålet er, hvad man kan regne med ca. pris på sådan en? Om det er værd at overveje eller ej.
Hvilken model og mål jeg skal have ved jeg ikke endnu, som sagt er jeg ikke kommet så langt endnu.
Mvh Jonas
Selvbygger
· Stockholm
· 2 705 indlæg
Ska nog ha 8,3-8,4m egentligen. Vilket jag iofs skulle kunna köra på min biltransport, bara jag märker ut det baktill haha.Ljus sagde:
Vill ha helt öppet under balken därav jag börjar fundera på detta istället.
Mvh Jonas
IPE140 afhænger en del af din spændvidde.
Jeg kan det ikke i hovedet, der findes beregningsprogrammer.
Men kan dit byggeprojekt gennemføres med fritbærende plade i stedet? Det KAN faktisk blive både enklere og billigere.
Men kan dit byggeprojekt gennemføres med fritbærende plade i stedet? Det KAN faktisk blive både enklere og billigere.
Sådan ser det ud i dag. Blev nødt til at "finde på noget" for at få op porten, og det blev en regelramme, som var tænkt at fortsætte som gulv til loft.S Snål-Jocke sagde:
Mvh Jonas
Klik her for at svare