Havde tænkt at sætte regler på cc60, men det er måske bedre med cc30 som du siger?
Der er desværre ingen instruktioner i pakkerne.
Har desværre ikke adgang til trykluft, og det er kun ca. 12kvm, så det er ikke værd at skaffe. Ingen der har erfaring med biltema-pickan? Ville 16mm dyckert være tilstrækkeligt?
Bumper tråden, jeg var fristet af dette innertak og har nu reglarne på cc60 i taket, nogen der har sat det sådan og ved hvordan det har fungeret? Føles som at man går på noget andet innertak istället för at sætte ny glespanel.
Okay, man blev ikke så meget klogere af dette. Har i hvert fald brudt og haft mig i en sådan der skive i dag på et byggeri, og den var meget stiv, så jeg tror nok, det skal gå godt alligevel.
Så et sidste spørgsmål, i hvilken retning bør jeg sætte disse skiver? Se vedhæftede billede. A eller B? altså på hvilken måde vil de sidde mest stabilt. Tænk på, at man kun kan skrue i sponten på skiverne.
Vi har sat op byggmax loftpaneler i flere rum uden problemer. Derimod har det aldrig faldet mig ind, at jeg skal male om...
Jeg skød pladerne fast med en luftdrevet klammerpistol.
Jeg tror, at vi brugte 45mm klammer og skød en hel del
Jeg har monteret op ca 250 kvm af Byggmax tagpaneler. Har monteret dem ifølge B med 600c/c. Nogle gange har jeg skruet med gipskruer og nogle gange med en elektrisk klammerpistol. Anvendt ca 25 mm klammer på trods af, at det anbefales 38 (tror jeg).
Jeg har monteret cirka 250 kvm af Byggmax loftpaneler. Har monteret dem ifølge B med 600c/c. Nogle gange har jeg skruet med gipsskrue og nogle gange med elektrisk klammepistol. Anvendt ca. 25 mm klammer, selvom det anbefales 38 (tror jeg).
Fantastisk præcis det svar jeg ønskede at høre, ja tænkte at skrue da det alligevel er så lille et område (20m2)