Havde tænkt at sætte regler på cc60, men det er måske bedre med cc30 som du siger?
Der er desværre ingen instruktioner i pakkerne.

Har desværre ikke adgang til trykluft, og det er kun ca. 12kvm, så det er ikke værd at skaffe. Ingen der har erfaring med biltema-pickan? Ville 16mm dyckert være tilstrækkeligt?
 
Tak for pdf'en! Meget godt!

Nu er det blevet lidt mere klart... :)

Mvh/Nicklas
 
Bumper tråden, jeg var fristet af dette innertak og har nu reglarne på cc60 i taket, nogen der har sat det sådan og ved hvordan det har fungeret? Føles som at man går på noget andet innertak istället för at sætte ny glespanel.
 
Og frem for alt: jer der har haft taget i 4 år, hvad synes I i bakspejlet?
 
Okay, man blev ikke så meget klogere af dette. Har i hvert fald brudt og haft mig i en sådan der skive i dag på et byggeri, og den var meget stiv, så jeg tror nok, det skal gå godt alligevel.
Så et sidste spørgsmål, i hvilken retning bør jeg sætte disse skiver? Se vedhæftede billede. A eller B? altså på hvilken måde vil de sidde mest stabilt. Tænk på, at man kun kan skrue i sponten på skiverne.
Byggeksample med to retninger A og B for plader 60x120 cm, fastgjort med skruer i not og fer, afstand CC60.
 
Senest redigeret:
Rent spont-ant ;) synes jeg, at b ser bedre ud. Mere at hæfte i.
 
Vi har sat op byggmax loftpaneler i flere rum uden problemer. Derimod har det aldrig faldet mig ind, at jeg skal male om...
Jeg skød pladerne fast med en luftdrevet klammerpistol.
Jeg tror, at vi brugte 45mm klammer og skød en hel del :cool:
 
Jeg har monteret op ca 250 kvm af Byggmax tagpaneler. Har monteret dem ifølge B med 600c/c. Nogle gange har jeg skruet med gipskruer og nogle gange med en elektrisk klammerpistol. Anvendt ca 25 mm klammer på trods af, at det anbefales 38 (tror jeg).
 
vojma sagde:
Jeg har monteret cirka 250 kvm af Byggmax loftpaneler. Har monteret dem ifølge B med 600c/c. Nogle gange har jeg skruet med gipsskrue og nogle gange med elektrisk klammepistol. Anvendt ca. 25 mm klammer, selvom det anbefales 38 (tror jeg).
Fantastisk :) præcis det svar jeg ønskede at høre, ja tænkte at skrue da det alligevel er så lille et område (20m2)
 
Du skal vinkla skruen lidt, så hovedet ikke rammer ferkanten.
 
Bumper tråden igen :) Nogen der har monteret downlights i dette loft? Tænkte mest på om folien gulner af varmen?
 
GT3 sagde:
Bumpar tråden igen :) Er der nogen, der har monteret downlights i dette loft? Jeg tænkte mest på, om folien gulner af varmen?
Ingen???
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.